Dermoshop

http://www.dermoshop.com/

Verkko on Dermoshopin koti. Myyntikanava. Paikka, jossa käymme keskustelua asiakkaidemme kanssa. Paikka, jossa huomioimme asiakkaidemme toiveet. Verkko mahdollistaa korkealaatuisten Dermosil-tuotteiden kehityksen.

Haluamme olla lähellä asiakkaitamme, ja kertoa heille kaiken sen tiedon, mitä mekin tiedämme. Avoimuus on tärkeää. Asiakkaamme ovat meille voimavara. Asiakkaamme ovat aktiivisesti mukana kehityksessä ja antavat päivittäin arvokkaita kommentteja.

Läheinen asiakassuhde verkossa takaa sen, että me pidämme myös lupauksemme. Järjestelmällisyys ja selkeys, korrektius ja luovuus ovat johtotähtiä toiminnassamme.

Verkkokaupoilta vaaditaan päivittäin yhä enemmän. On mielenkiintoista olla mukana seuraamassa tätä prosessia. Siistit paketit ja nopeat toimitukset ovat vahvuutemme, mutta kuten verkkokauppojen, myös meidän, tulee olla yhä parempia toiminnassamme. Asiakaspalvelumme palvelee asiakkaitamme verkossa klo 22 saakka. Luultavasti sekään ei tulevaisuudessa riitä.

Dermoshop on jo lähtökuopista alkaen tarjonnut asiakkaalle runsaasti lisäarvoa. Sellaista, mihin tavallinen kauppa ei pystyisi. Olemme jo kauan aikaa selittäneet jokaisen tuotteen eri ainesosien tarkoituksen selkeällä suomenkielellä. Asiakkaat ovat olleet aina mukana kehittämässä uusia tuotteita ideoillaan. Vinkit ja suositukset asiakkailta ovat meille tärkeitä.

Uskon verkon tuovan ja luovan mahdollisuuksia sekä lisäarvoa kaupan alalle tulevaisuudessa. Lisäarvoa syntyy uusilla tuote-esittelyillä, mutta myös palvelulla ja elämyksillä on merkitystä. Helppoa ongelmanratkaisua ja asiakkaan tarpeen täyttämistä. Meillä Dermoshopissa kaikki tämä on työn alla. Haluamme olla entistäkin houkuttelevampi kauppaympäristö asiakkaillemme.

Henry Backlund, Toimitusjohtaja, Dermoshop